interior * photography * food * inspiration * everyday life

måndag 10 juni 2013

prinsessbröllop

Den mest ljuvliga bröllopsdag fick prinsessan  när hon gifte sig med sin Chris.
                           
Klassisk klänning, fin men lite väl mycket spets i min smak. Men jag älskar volangen!


Jag hade en kär väninna över på en liten bröllops tete à tete. Så mysigt att få sällskap i sin royalistiska yra. Melvin satt med sin iPad med oss i soffan, Noel var på genrep inför Danshusets årliga elevshow på Maximteatern och min man på konsert.


Vi skålar i rosé och frossar i svenska jordgubbar. 


Tänk att det är så rörande med bröllop. Är det kungligheter blir det också lite extra allt, eller hur? Här har vi dessutom glamour, jetset och en massa rassel. Och alla vackra klänningar, det är nog de som lockar mest tror jag.

via svt 

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar