interior * photography * food * inspiration * everyday life

lördag 23 november 2013

man ska aldrig säga....

aldrig, tydligen.



Häpp. 

Vid besök på ytterligare en kakelbutik hittade vi denna sötnos. 
Jag har ju fastnat för blåvitt porslin och den här ser ju ut som en antik tallrik! 
Jag tror den kommer bli så fin i hall och arbesrummet... 
Ljus, ljuv och litet lycklig. Den är en klinker och måttet är 45x45 cm. 
Jag som trodde marockanskt och snirklar var över för oss! Stefan är lika såld som jag. 
Eller mer faktiskt. Skönt när man hittar rätt. 

Helg och här hemma vilas det. Och läses lite. Vi har hittat en ny bokfavorit till killarna: 
Ninja Timmy av Henrik Tamm. Klappstips till kids i skolåldern!

Jag har hunnit med ett besök hos frisören som hanterade min trista utväxt. Och hittat den finaste svagt rosafärgade amaryllis på blomsteraffären. Darling heter den. Bilder kommer.

Ha en underbar lördagseftermiddag min vän.


Kram



1 kommentar:

  1. Så himla fina!! Vad skönt när man hittar rätt sådär!
    Kram
    M

    SvaraRadera