interior * photography * food * inspiration * everyday life

söndag 13 juli 2014

regn hos mig

 
 
 
God morgon fina.
 
 
 
Här vaknade vi av att regnet smattrade mot taket, blixtrar och åskans muller.
Skönt att krypa ner under täcket igen och på sin höjd fundera på om jag ska baka en jordgubbspaj eller inte...
 

 
Bilderna av Sania Pell och Heidi Lerkenfelt hittade jag hos underbaraste Coco Lapine.
Kika in där vetja.
Hyllorna på bilden är från Ikea
 och vad fint det är att måla in dem som ovan.
Kanske något för en köksvägg hemma?
 
Nu börjar jag nämligen längta hem. Det kliar litet att fixa och göra fint.
Jag har börjat  styla och rensa  i stora huset här på sommarön.  
 Till pappas förskräckelse ha ha...
Men det blev verkligen fint!
 
 
Nu klarnar det. Kanske blir det en loppistur igen?
Hittade finaste blommiga gardinen för 30 kr häromdagen.
 
 
 
Kram  
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar