interior * photography * food * inspiration * everyday life

tisdag 25 november 2014

en köksdröm

 
 
 
 
Hos bästa
hittade jag finaste lägenheten till salu just nu. Eftersom jag nu inte kan renovera mitt eget kök stup i kvarten tillägnar jag detta kök till min fina vän, som jag vet ligger i startgroparna för ett nytt kök i sitt drömhus.
Maria, det här är till dig.
 
 



 
Jag gillar den här blandningen mellan gammalt och nytt, tradition och modernt.
 

 
Finfin styling, eller hur? Man blir ju extremt sugen på att köpa när man ser det här vackra bordet uppdukat med ostar och vin. Grå glasen, gammalt silver, servetterna, ja allt. Olala.
 

 
Och dammvippan. På min önskelista.
 

 
Dagens inspirationsinjektion som du hittar här. 
 
Kram
 
 
 


1 kommentar:

  1. Hej finaste! Vilket fantastiskt kök, precis just så jag drömmer om att det ska bli! Vet du möjligtvis vad det är för leverantör? Kanske platsbyggt? Tänk, jag har en alldeles egen interior decorater!! :-)
    Kram
    Maria

    SvaraRadera